VPRAŠANJA & ODGOVORI

Odgovori na najpogostejša vprašanja kupcev v spletni trgovini Agencije Oskar.

PRED NAKUPOM

Vse kar morate vedeti pred nakupom

  • Katero velikost oblačila naj izberem?

    Vsi artikli imajo v opisu priloženo tabelo velikosti, kjer so navedene mere v centimetrih. Večina artiklov je dobavljivih v petih velikostih: S, M, L, XL in XXL. Manjših ali večjih velikosti ne nudimo. Opozorilo: ženske majice so manjših dimenzij kakor ste potnice navajene.

  • Ali lahko oblačilo pred nakupom fizično vidim in preizkusim velikost?

    Ne. Tako kot večina spletnih trgovin tudi naša ne ponuja preizkušanja oblačil. Za nakup zadostuje opis artikla in tabela velikosti. Naročeno blago lahko zamenjate v roku 7 dni.

  • Kdaj bom prejel naročeno blago?

    Blago bo pripravljeno za prevzem ali oddajo na pošto v roku 72 ur od oddaje naročila. Po elektronski pošti boste prejeli obvestilo, da je blago pripravljeno za prevzem ali pa je bilo poslano. Kolikor ste se odločili za dostavo po pošti, boste v elektronskem sporočilu prejeli tudi vašo osebno številko za sledenje vašega naročila.

  • Darilne bone potrebujem čimprej, kdaj jih bom prejel?

    Darilni boni se distribuirajo izključno preko Agencije Oskar, spletna trgovina obdela naročilo ter plačilo, osebni prevzem ali dostavo po pošti pa opravlja Agencija Oskar. Osebni prevzem je možen v roku 24h od prejema plačila na sedežu Agencije Oskar v Kranju, dostava po pošti pa se izvaja preko priporočene pošiljke Pošte Slovenija.

MED NAKUPOM

Da bo vse kot mora biti...

  • Kam vnesem kodo za popust?

    Okence za vnos kode se nahaja v prvem koraku zaključka nakupa pod navedbo skupnega zneska nakupa. Kodo vnesite v okence "Vnesite kodo s kupona" in kliknite "Potrdi". Vrednost kupona se bo avtomatska odštela od skupne vrednosti.

  • Ali lahko kodo uporabim večkrat?

    Ne. Kodo lahko uporabite/vnesete samo enkrat. Zato dobro premislite katere artikle bi radi naročili glede na vrednost kupona ter jo (predlagamo) izkoristite v celoti.

  • Ali lahko izberem majico brez odtisnjenega oskarizma na hrbtu?

    Ne. Vsi artikli razen hoodijev imajo na hrbtu odtisnjene naše avtorske oskarizme, ki jih menjamo približno enkrat na dve leti.

  • Ali vrednost kupona krije tudi dostavo na dom?

    Ne.

  • Zakaj mi računate dostavo blaga?

    Kupon velja zgolj za nakup blaga. Kolikor se želite ogniti plačilu stroška dostave se lahko vedno odločite za možnost osebnega prevzema blaga na našem prevzemnem mestu: DTS, Avčinova 13, 1000 Ljubljana vsak delovni dan med 8:00 in 16:00.

  • Nimam plačilne kartice. Lahko vseeno opravim nakup?

    Ne. V spletni trgovini sprejemamo zgolj plačila s plačilnimi karticami in preko PayPal platforme. Plačilo preko predračuna ali  po povzetju ni možno.

  • Naročeno bi rad plačal po povzetju?

    Tega načina plačila naša spletna trgovina zaenkrat ne podpira.

  • Zakaj moram vnesti svoj email?

    Vaš email je nujen za spremljanje statusa vašega naročila in ne bo nikoli uporabljen za kakršnekoli druge namene. Po opravljenem nakupu boste prejeli več sporočil, kadar se bo status naročila spremenil (potrditev naročila, potrditev plačila, obdelava, pripravljeno za prevzem ali dostavo ipd.)

PO OPRAVLJENEM NAKUPU

Lepo opremljeni na pot

  • Ali lahko zamenjam že prejeti artikel?

    Da. V roku 7 dni od prejema artikla iz spletne trgovine, lahko izpolnete obrazec za menjavo (s klikom na spodnji gumb). Prejeti artikel nam morate dostaviti osebno ali poslati po pošti na naslov DTS, Avčinova ulica 13, 1000 Ljubljana. Po prejemu vrnjenega artikla vam bomo pripravili zamenjavo v enaki vrednosti, kolikor je željeni artikel na zalogi. 

    Menjava
  • Ali lahko blago zamenjam osebno in istočasno ob vrnitvi prejetega oblačila na prevzemnem mestu?

    Menjava artikla je možna v roku 7 dni od prejema in zgolj ob predhodni najavi v roku 24h. Prevzemno mesto ima ločeno skladišče na drugi lokaciji, zato je potrebno menjavo predhodno najaviti. V roku 24h bo željeni artikel na voljo za osebni prevzem/menjavo.

  • Kdaj bom prejel naročeno blago?

    Blago bo pripravljeno za prevzem ali oddajo na pošto v roku 72 ur od oddaje naročila. Po elektronski pošti boste prejeli obvestilo, da je blago pripravljeno za prevzem ali pa je bilo poslano. Kolikor ste se odločili za dostavo po pošti, boste v elektronskem sporočilu prejeli tudi vašo osebno številko za sledenje vašega naročila.

  • Koliko časa me izdelki čakajo na prevzemnem mestu?

    Naročeni izdelki so na voljo za osebni prevzem 30 dni. Po preteku tega časa se vaše naročilo stornira, izdelki pa vrnejo v zalogo spletne trgovine.

  • Prejel sem vašo potrditev naročila. Lahko pridem?

    Ne še. Prejeli boste več možnih sporočil:

    • "Potrdilo naročila"
    • "Plačano"
    • "V obdelavi"
    • "Pripravljeno za prevzem"
    • "Naročilo je bilo poslano"

    Ne odpravljajte se na prevzemno mesto, dokler ne prejmete obvestila "Pripravljeno za prevzem".

Menjava

Menjava blaga je možna 7 dni od prevzema. 

Kolikor se odločite za menjavo "po pošti" morate blago za menjavo na vaše stroške poslati na naslov: DTS, Avčinova ulica 13, SI-1000 Ljubljana. Po prejemu blaga bomo sprovedli zamenjavo in vam poslali zamenjano blago (plačilo poštnine po povzetju). Kolikor se odločite za menjavo osebno na prevzemnem mestu morate počakati elektronsko pošto (potrdilo o prejemu vašega zahtevka) in se oglasiti pri nas (DTS, Avčinova ulica 13, Ljubljana) kadarkoli tekom delovnika med 8:00 in 16:00.

Imate še kakšno vprašanje?

Pošljite na email s klikom na spodnji gumb.

Vprašaj nas
Share by: